Ravnateljica Umjetničkog paviljona Jasminka Poklečki Stošić u više je navrata izjavila kako je izložba Joana Miróa koja se otvara u njezinom izložbenom prostoru bolja od one netom otvorene u bečkoj Albertini.
E, pa nije. Nije joj niti do koljena. Ne treba sporiti da je važno da smo dobili izložbu ovog katalonskog umjetnika, pa makar i onu koja obuhvaća njegove kasnije godine stvaralaštva, no čemu je provincijalno prenapuhavati.
Idealno bi bilo, u stvari, da posjetitelji prvo odu u Albertinu, kako bi se upoznali s ranim formativnim radovima autora, a da nakon toga dođu u Zagreb, na izložbu koja je desert nakon glavnog jela.
Dominiraju skulpture
Izložba Joana Miróa u Zagrebu pokriva, dakle, razdoblje od šezdesetih pa do smrti, do osamdesetih, kada mu je rukopis zreo i samouvje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....