KLOVIĆEVI DVORI

Nakon trijumfa u Haagu Bukovac se vraća, s darovima

O izložbi u Den Haagu više se pisalo zbog zbog slika u privatnom vlasništvu - "Krista na odru" Nadana Vidoševića i "Krpanja mreže" Ive Sanadera nego ljepote i koncepcije u pristupu opusu
O izložbi u Den Haagu više se pisalo zbog zbog slika u privatnom vlasništvu - "Krista na odru" Nadana Vidoševića i "Krpanja mreže" Ive Sanadera nego ljepote i koncepcije u pristupu opusu

ZAGREB - O izložbi Vlaha Bukovca, koja je ovog ljeta otvorena u Den Haagu, više se u medijima pisalo zbog slika u privatnom vlasništvu - “Krista na odru” Nadana Vidoševića i “Krpanja mreže” Ive Sanadera, manje zbog nove koncepcije Igora Zidića u pristupu Bukovčevu opusu. U Nizozemskoj ju je potom posjetilo više od 50 tisuća ljudi, koje pretjerano ne zanimaju ni Vidošević niti Sanader, a imala je i zapaženog odjeka u nizozemskim medijima.

Kolekcionarska želja

Ponešto zbog svoje dopadljivosti, a više zbog Bukovčeve snage i zbog činjenice da su slike iz tog razdoblja u posljednje vrijeme kolekcionarima u svijetu postale najomiljenije. Tako su, primjerice, impresionisti nakon dugo vremena na aukcijama preuzeli palicu od suvremene umjetnosti, kao sigurnije ulaganje. A u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2025 00:04