Bruketa i Žinić

“Ne moraš biti bogat, moćan, niti iz New Yorka da svijet govori o tebi"

Moramo biti spremni mijenjati se. no, srž se nije promijenila: najvažnija je dobra ideja
 Marko Miscevic/Cropix
Našu budućnost vidimo u kreiranju proizvoda, ne samo u oblikovanju, govori dizajnerski dvojac povodom 25 godina zajedničke karijere
Našu budućnost vidimo u kreiranju proizvoda, ne samo u oblikovanju, govori dizajnerski dvojac povodom 25 godina zajedničke karijere

Davor Bruketa i Nikola Žinić dvadeset i pet godina zajedno rade. Danas djeluju kao Bruketa&Žinić&Grey, proglašeni su agencijom godine u Hrvatskoj, kao i najboljom BalCannes agencijom. Njihov noviji projekt suradnja je s Radgonskim goricama, riječ je o pjenušavom vinu koje je netaknuto svjetlom. O ovoj su agenciji pisali New York Times, Independent, Der Spiegel, Kurier, Advertising Age, AdWeek, Campaign, Communication Arts, Designboom, Dezeen, Gizmodo, How, I.D., LBBOnline, Novum, Page, Print, Shots, The Dieline, The Drum, Corriere della Sera... A neke od ideja koje su proizašle iz agencije koja je osvajala i Red Dot, i Crestu i Art Directors Club su prva nacionalna vremenska kapsula, kuharica koja se mora ispeći prije upotrebe, najmanja etiketa na svijetu, mobilna aplikacija koja poma...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 00:35