Iako je bio svjestan da je njegov rad različit od prethodnih vizualnih identiteta Dubrovačkih ljetnih igara i znao je da će izazvati reakcije, pa iako je i sam radio neke od tih prethodnih vizuala, Maro Pitarević nije očekivao burne polemike koje su se razvile oko njegova novog identiteta za 69. po redu Igre.
Prikazani su, pod neonskim osvjetljenjem, palme i sunce, konture zidina, ulaz na Ploče, iznad kojih piše Enter, ispod kojih, pak, piše muzika, ples, kazalište, dok je pored natpisa Enter znak Libertas ispisan žutom, opet neonskom bojom. Neki u ovom projektu vide duh današnjeg vremena i potrebnu kritiku pretjerane komercijalizacije Dubrovnika, drugi, pak, smatraju da nije nastavio tradiciju vizualnog identiteta Igara, te da ulaz u ovaj grad u Pitarevićevoj interpretaciji podsje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....