POGODAK

OTKRIVAMO TKO STOJI IZA REKLAMNE KAMPANJE O KOJOJ PRIČA CIJELA HRVATSKA 'Ovo je izazvalo pravu buru na društvenim mrežama, podijelilo je ljude...'

Kampanja je izazvala pravu buru na društvenim mrežama, a korisnike je podijelila u dva tabora, što znači da je uspjela, smatra struka
Kampanja je izazvala pravu buru na društvenim mrežama, a korisnike je podijelila u dva tabora, što znači da je uspjela, smatra struka

“Bez nas desni pocrvene”, “Ne primamo krunice u naše redove”, “Nama most nije opcija”, “Nama ne trebaju fontane”... jumbo plakati s tim i sličnim porukama postavljeni ovih dana u Hrvatskoj, vizualno oblikovani poput predizbornih plakata, ispod kojih stoji #pokazimo zube, izazvali su reakcije prolaznika.

No, iako se i zbog igre riječi i zbog vizualnog oblikovanja plakata može pomisliti da je riječ o predizbornim kampanjama i međusobnom obračunu stranaka, plakatima plave boje s bijelim slovima zapravo se reklamira pasta za zube Plidenta. Desni, krunice, most i fontane, naime, dio su svakodnevnog zubarskog vokabulara. Ta dvoznačnost riječi u kampanji izazvala je mnoge reakcije na društvenim mrežama.

Subverzivno

Iza pomal...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 18:09