IZLOŽBA JAGODE BUIĆ U PARIZU

PIŠE TONKO MAROEVIĆ Uspješan dijalog čupavih skulptura i hladnog betona

Ako se Jagodin ulazak u "Grad svjetlosti" zbio na velika vrata, njezino pariško izlagačko vraćanje također je imalo više no relevantnu adresu
Ako se Jagodin ulazak u "Grad svjetlosti" zbio na velika vrata, njezino pariško izlagačko vraćanje također je imalo više no relevantnu adresu

Poziv za izlaganje u pariškoj palači UNESCO-a Jagoda Buić je dobila zahvaljujući stečenom renomeu i kontinuiranom zanimanju svjetske kulturne organizacije za njezin rad. Tapiserija “Ranjeni golub, II” (iz 1983.) odavno je nabavljena za te prostore i pripada elitnom fundusu djela iznimno značajnih umjetnika modernog doba (od Picassa, preko Tapiesa do Erroa).

Bilo je poželjno da se to reprezentativno djelo definitivnije postavi u predviđenom ambijentu, a prigoda je stimulirala i stanovitu retrospektivu umjetničina rada; ukazala se potreba šire i cjelovitije prezentacije opusa, koji je inače u Parizu već imao i važne etape nastanka i možda još određenije stupnjeve afirmacije i kritičkog vrednovanja.

Veliko priznanje

Ako se Jagodin ulazak u “Grad svjetlosti” zbio na velika vr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 14:32