Veliko priznanje u Cannesu

Rovinjski studio osvojio najugledniju međunarodnu nagradu za dizajn boce vina. Otvara se uz pomoć posebne šifre

 Dejan Hren/
Željeli smo spojiti tradiciju i suvremenost. S jedne strane je ‘analogna‘ kutija koja se otvara lokotom s mehaničkim sustavom, dok je aplikacija digitalna
Željeli smo spojiti tradiciju i suvremenost. S jedne strane je ‘analogna‘ kutija koja se otvara lokotom s mehaničkim sustavom, dok je aplikacija digitalna

S nedavno održanog festivala Cannes Lions, rovinjski se Studio Tumpić/Prenc vratio s lavom za dizajn pakiranja posebnog izdanja vina Teran Barrique vinarije Franc Arman iz Vižinade. Budući da se radi o najuglednijoj međunarodnoj nagradi za kreativnost u tržišnim komunikacijama i „barometru globalne industrije“ za koju se ove godine natjecalo čak 26 tisuća projekata, opravdano možemo tvrditi da je ovaj vinarsko-dizajnerski tim iz Istre među svjetskim prvacima. Studio Tumpić/Prenc ovime potvrđuje prošlogodišnji status hrvatske kreativne agencije s najvećim brojem međunarodnih priznanja, nakon niza relevantnih nagrada kao što su D&AD, Art Directors Club New York, Red Dot, London International Awards, Dieline, Pentawards i druge.

Kanskim lavom nagrađeni projekt „Vrijeme...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 19:30