Kada su, nedavno, stizale grafike Pabla Picassa i Joana Miróa u Opatiju mnogi su mediji u Hrvatskoj pohitali u paviljon Juraj Šporer kako bi snimili njihovo iskrcavanje. Pisali smo pri tom o nekritičkom pristupu u hrvatskom medijskom prostoru, kada su u pitanju zvučna imena. Kao da nije pri tom uopće bitno je li riječ o važnom djelu pojedinog umjetnika, ili možda, fotokopiji.
Ne tvrdim da izložba Erwina Wurma koja je otvorena u Laubi u Zagrebu nije medijski popraćena, no nije dobila taj prizvuk spektakla, nije bilo spomenutog medijskog natjecanja u izvještavanju, iako ga je u ovom slučaju trebalo biti puno više nego kod opatijske izložbe. Riječ je, naime, o djelima jednog od najvažnijih suvremenih umjetnika na međunarodnoj razini.
Pri tom za razumijevanje rada ovog umjetn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....