SANJA IVEKOVIĆ

Što je sve pisalo u biltenima tvornice ‘Nada Dimić‘ šezdesetih godina, i o čemu se pisalo u novinama

Izložba Sanje Iveković

 Nera Simic/Cropix
Izložba ‘ukazuje na dva djelomično usporedna, a svakako komplementarna procesa koja su obilježila 1990-e u Hrvatskoj: brisanje antifašističkog nasljeđa i gašenje industrije‘
Izložba ‘ukazuje na dva djelomično usporedna, a svakako komplementarna procesa koja su obilježila 1990-e u Hrvatskoj: brisanje antifašističkog nasljeđa i gašenje industrije‘

U Tehničkom muzeju Nikola Tesla otvorena je izložba posvećena Nadi Dimić, osobi i istoimenoj tvornici, u sklopu koje su po prvi put objedinjeni u zasebnu cjelinu radovi Sanje Iveković kao svojevrsni pregled umjetničina dugogodišnjeg bavljenja tom temom - od Nade Dimić iz ciklusa "Gen XX" (1997 – 2001), koji reafirmira antifašističku baštinu fokusirajući se na žene, sudionice antifašističke borbe, preko dokumentacije performansa "Repetitio est mater" (Galerija Otok, Dubrovnik, 1998) s kojim je započet projekt "Nada Dimić File" i dokumentacije umjetničke intervencije "Nada Dimić S.O.S." (2000), do instalacije koja uključuje maketu tvornice, tvorničke predmete i "Timeline", rad u nastajanju, od posljednjeg izlaganja (2016) dopunjen recentnim dokumentarnim materijalom. Izložba se ba...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 13:49