Kada su se u zagrebačkim Klovićevim dvorima izlagala djela Pabla Picassa, vodile su se rasprave o tome vrijedi li izložba uloženih devet milijuna kuna. Vidjeli smo, potom, u Umjetničkom paviljonu djela Joana Miróa, no zasigurno ne iz njegove ključne faze. I u slučaju Giacomettija lomila su se koplja oko postava izložbe, iako su definitivno izloženi njegovi značajniji radovi. Uglavnom, sve bi se moglo sumirati u jedno klasično hrvatsko pitanje: je li, s obzirom na financijsku situaciju odnosno mogućnosti izlaganja onih imena koja su kreirala međunarodnu povijest umjetnosti, bolje zauzeti stav da se izlaže išta ili - ništa.
Činjenica da je u Umjetničkoj galeriji u Dubrovniku otvorena izložba Francisa Bacona trebala bi biti umjetnički spektakl. Bacon se s punim pravom sm...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....