Na predstojećoj izložbi Hrvatskog dizajna 1718 koja će se održati od 25. listopada do 25. studenog u Muzeju za umjetnost i obrt i Izložbenom salonu Isidor Kršnjavi Studio za grafički dizajn i vizualne komunikacije Šesnić & Turković predstavit će se s rekordnih 13 radova, među kojima su knjiga “Arheološki muzej u Zagrebu život od 19. do 21. stoljeća”, plakati za filmove “Ne gledaj mi u pijat”, “Srbenka” i “Glasnije od oružja”, pakiranje za greatest hits album Hladnog piva “30 godina” i grupni vizualni identitet Proto/Orlando/Konavoski dvori.
To je dosad najveći uspjeh studija koji su 2006. osnovali dizajneri Marko Šesnić i Goran Turković, bar na izložbi Hrvatskog dizajna, jer su dosad ovjenčani već nizom priznanja u nas i u svijetu. Posebno su se i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....