SUBOTNJA MATINEJA

Uz djelo T. Dabca, djelo Ivana Posavca najvažnije je cjelovito fotografsko djelo hrvatske kulture

Zagreb 1972.
Ovakav vrijednosni sud može iritirati, ali bi ipak trebao biti ovako izrečen, usprkos kulturi bez vrijednosnih sudova
Ovakav vrijednosni sud može iritirati, ali bi ipak trebao biti ovako izrečen, usprkos kulturi bez vrijednosnih sudova

Prije dvanaest godina, u izdanju EPH-art, objavljena je monografija Ivana Posavca. Pomalo ceremonijalno divot-izdanje, izraz poštovanja tadašnjeg izdavača prema autoru i prema visokom autorstvu, knjiga je funkcionirala kao neka vrsta kataloga nepreglednog i raznovrsnog Posavčevog životnog djela. Osim što, već po prirodi stvari, ima tri cjelovite, često i poprilično razdvojene karijere, jer je istovremeno akademski fotograf, umjetnički fotograf i novinski fotograf, on se unutar svakog od triju života razvijao u više različitih pravaca, unutar kojih je imao nekoliko različitih tematskih, pa i stilsko-tematskih polja.

Na ponešto ga je navodila egzistencija - moralo se od nečega i nekako živjeti, pa još u Jugoslaviji i u Hrvatskoj, nešto je bilo određeno njegovim temperamentom,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 00:45