Poprilično je, s obzirom na godine koje obuhvaća, rastegnuta izložba "Reklama i strip - Fragmenti od 1920-ih do 2020-ih", koja se može pogledati u Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva. Sto godina ove teme podrobnije bi bilo teško obraditi i u većim galerijskim prostorima. No, zato je, pretpostavljam, i riječ fragmenti u naslovu, a Veljko Krulčić, autor izložbe, i sam će napomenuti da je riječ o pozivu na istraživanje. Na izložbi su, valja dalje primijetiti, primjeri reklamnog stripa koji je izlazio u novinama, ali ne na webu ili na društvenim mrežama. Dakle, ponajprije govori o povezanosti stripa, reklama i tiskanih izdanja novina. Naravno, bilo bi zanimljivo napraviti i nastavak ove teme, ovu povezanost u digitalnim izdanjima. No, u teoriji se, čini se, na ovom polju, is...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....