Dizajner Erik Kessels, suosnivač nizozemske reklamne agencije KesselsKramer, koja svoje urede ima u Amsterdamu, u nekadašnjoj crkvi, i Londonu i zapošljava pedesetak ljudi, bio je gost međunarodne konferencije Brendiranje kulture održane ovaj vikend u Rijeci u sklopu projekta Europska prijestolnica kulture 2020.
KesselsKramer najpoznatiji su po kampanjama “I Amsterdam” te “Najgori hotel na svijetu”, u sklopu kojeg su reklamirali loše strane lošeg hotela i tako trostruko povisili broj posjetitelja. Radili su i nekoliko upečatljivih reklama za Diesel, a među novijim je radovima trampolin s likom Donalda Trumpa. Kessels je autor knjige “Failed It!” i sakupljač starih fotografija.
U Rijeci je govorio o vlastitom iskustvu brendiranja u kulturi, a u intervjuu za Jutarnji l...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....