Ovogodišnji Berlinale vrvi biografskim filmovima. Festival je otvoren “Djangom” Etiennea Comara, koji prati život kultnog belgijskog jazz gitarista Reinhardta, romskoga podrijetla.
Uslijedili su “Mladi Karl Marx” Raoula Pecka te “Završeni portret” Stanleyja Tuccija, nastao prema knjizi likovnog kritičara Jamesa Lorda, u kojoj opisuje kako je 1964. godine desetak dana pozirao poznatom kiparu Albertu Giacomettiju.
Niti jedna biografija nije pretjerano oduševila stručnjake (“Završni portret” je, štoviše, proglašavan suludim), a sve su nazvane mlakima. Posljednje u nizu prikazanih filmskih postignuća o poznatim osobama ipak je uspjelo, ako ne zbog kvalitete filma, onda zbog zanimljivosti svoje središnje ličnosti, uzburkati kritiku.
Radi se, naime, o filmu “Beuys” ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....