VIDEOIGRE

Danteov pakao postao RPG pucačina

Nakon dugih ratova po tuđim svjetovima, plaćenik Dante vraća se u Toskanu. Tamo ga čeka mrtva Beatriče, koju je obeščastio sam vrag, ukrao joj dušu i pobjegao s njom u zadnji krug pakla

ZAGREB - Nakon dugih ratova po tuđim svjetovima, plaćenik Dante vraća se u Toskanu. Tamo ga čeka mrtva Beatriče, koju je obeščastio sam vrag, ukrao joj dušu i pobjegao s njom u zadnji krug pakla. Dante se daje u potjeru i zaklinje da neće odustati dok je ne vrati.

Tako izgleda zaplet Danteova “Pakla” kakvog će ugledati tržište videoigara krajem tjedna. Tvrtka EA napravila je od remek-djela RPG pucačinu s vlastitom naracijom u kojoj rabijatni ratnik s osvetničkom agendom zamjenjuje pjesnika pokajnika. U igrici je sve podređeno zabavi, koja počiva na prokušanom konceptu: “pobij sve i vrati se kući sam”. Nema, dakle, sivih zona, a ni najmračniji krugovi pakla nisu rezervirani za one koji u vremenima moralne krize ostanu neutralni i suzdržani, kako je tvrdio pjesnik.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 19:28