Posljednjih godina, književno je tržište obilježio niz romana koji spajaju kriminalistički žanr, naglašenu konceptualnu dosjetku, poigravanje pozicijom nepouzdanog pripovjedača, te izrazita feministička tematika. Najbolji primjeri takvog feminističkog “high concept noira” su vjerojatno romani Gillian Flynn “Oštri predmeti” i “Nestala”, no u taj bi se krug jednako mogla uvrstiti i “Farma” Toma Roba Smitha, ili “Before I Go to Sleep“ S. J. Watsona. Dio tog trenda je i roman “Djevojka iz vlaka” autorice podrijetlom iz Rodezije Paule Hawkins. Taj triler koji je 2015. trinaest tjedana bio na čelu top liste NYT ima mnoge tipske karakteristike novog feminističkog noira.
Riječ je o krimiću koji počiva na perspektivi triju pripovjedačica, a najvažnija od njih...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....