PIŠE NENAD POLIMAC

FENOMEN 'GILMORICA' Neočekivana rekordna gledanost novih zgoda Lorelai i Rory na Netflixu

Serija je vrlo brzo postala fenomen zbog posebnog ženskog kuta gledanja i načina izrade: pod geslom “Život je kratak, govori brzo”, Sherman Palladino je nakrcala svoj proizvod dijalozima u kojima se govorilo o svemu - svakodnevici, pop kulturi pa i politici
Serija je vrlo brzo postala fenomen zbog posebnog ženskog kuta gledanja i načina izrade: pod geslom “Život je kratak, govori brzo”, Sherman Palladino je nakrcala svoj proizvod dijalozima u kojima se govorilo o svemu - svakodnevici, pop kulturi pa i politici

To je uspjeh koji je malo tko očekivao. Nakon nešto manje od desetljeća obnovljena je serija “Gilmorice”, ali u formi četiri cjelovečernje epizode jednostavno nazvane “Zima”, “Proljeće”, “Ljeto” i “Jesen”, preuzeo ih je na svoju platformu moćni američki Netflix, i samo u prvom danu zabilježio pet milijuna pregleda.

To su podaci nezavisne agencije Symphony Advanced Media, koja prati “streaming” sadržaje, Netflix ne objavljuje svoje podatke, no ukoliko je to točno, “Gilmorice” su se našle u odabranom društvu njegovih pet najpopularnijih serija, među kojima su i “Narančasta je nova crna”, “Punija kuća”, “Luke Cage” i “Daredevil”.

Fiktivni gradić

Prva sezona “Gilmorica” emitirana je davne 2000., njihov je tvorac Amy Sherman-Pal...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:48