MUČNI KADROVI

Gledatelji o novom spotu za poznatu pjesmu Doris Dragović: ‘Zašto 15 puta dnevno gledamo patnju?‘

Akcija 'Dajem ti srce'
 CROPIX/HTV/screenshot/kolaž
Spot izaziva emociju i poziva na akciju kao u vrijeme rata. Ali 15 puta na dan gledamo vapaje sirotih ljudi u razrušenom gradu...
Spot izaziva emociju i poziva na akciju kao u vrijeme rata. Ali 15 puta na dan gledamo vapaje sirotih ljudi u razrušenom gradu...

Dva dana nakon razornog potresa u Petrinji, na Staru godinu, HRT je na svoja sva četiri programa počeo emitirati pjesmu "Dajem ti srce" koju izvodi Doris Dragović, popraćenu dramatičnim prizorima koje su njihove kamere snimile neposredno nakon potresa. Tako je počela kampanja za njihovu humanitarnu akciju "Uz nas niste sami", u kojoj pozivaju građane da uplate pomoć na državni račun s kojeg će novac ići unesrećenima. U tih 12 dana na HRT-u su pustili spot 172 puta, što je u prosjeku 15 puta po danu, na što je otišlo 593 minute programa javne televizije.

Neki kažu da je kampanja patetična i kičasta jer se oslanja na niske strasti, potresne prizore, a i zbog glazbene pozadine koja je nastala u Domovinskom ratu evocira taj nesretni period. Javili su nam se i brojni čitatelji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 13:04