SVIJET GEJMERA

‘Gris‘: priča o djevojci koja nastoji vratiti boju u svoj inače bezbojni svijet. Pri tom mora riješiti mnoge zagonetke

Igrač u ”Grisu” (špa. siv) kontrolira istoimenu djevojku koja nastoji vratiti boju u bezbojni svijet koji podsjeća na kakav stilizirani art déco akvarel

 Playstation/YouTube
Nakon što odigrate samo jednu ovakvu ‘minimalističku‘ ili ‘art‘ igru, shvatit ćete koliko vas mainstream igre nepotrebno dadiljaju
Nakon što odigrate samo jednu ovakvu ‘minimalističku‘ ili ‘art‘ igru, shvatit ćete koliko vas mainstream igre nepotrebno dadiljaju

Neuspjeh je sastavni dio igranja videoigara. U akcijskim vas igrama ubiju, u sportskima izgubite, a u igrama odgonetanja dumate dok ne domislite rješenje. Ako su izazovi koje su dizajneri pred vas stavili fer, tada će neuspjeh biti kratkotrajan. Malo ćete se namučiti, no nećete zapeti. S druge strane, ako se od igrača prebrzo zatraži previše, rađa se frustracija. Pređe li frustracija u ljutnju, stvari počinju letjeti. Nije to dobro. Gejming je skup sport.

S obzirom na to da igre u kojima će igrač prije ili kasnije iskusiti neuspjeh dominiraju mainstreamom, pravo je osvježenje kada naletite na igru u kojoj ne možete pogriješiti. Nisu dizajneri iz španjolskog studija za razvoj videoigara Nomada te izdavač Devolver Digital slučajno u prvu rečenicu opisa svoje platformsko-avantur...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 01:58