Obljetnica Metal Geara

Hideo Kojima: ‘Mislim da se možete boriti na različite načine. Umjesto ratovanja, možete pobjeći s bojišta‘

Hideo Kojima

 CHARLY TRIBALLEAU/AFP
Slavni dizajner videoigara u svojem je podscastu ‘Hideo Kojima predstavlja: Struktura mozga‘ o svom mozgu otkrio - prilično malo
Slavni dizajner videoigara u svojem je podscastu ‘Hideo Kojima predstavlja: Struktura mozga‘ o svom mozgu otkrio - prilično malo

S obzirom na to koliko su videoigre koje je dizajnirao mehanički i pripovjedno kompleksne, renomirani japanski dizajner igara Hideo Kojima u prvoj je epizodi svog podcasta "Hideo Kojima predstavlja: Struktura mozga" o svom mozgu otkrio prilično malo.

Kojima je svoj najnoviji podcast, prvi koji je dostupan u cijelom svijetu te prvi koji se daje i na engleskom jeziku (u pitanju je simultani prijevod japanske verzije), pokrenuo povodom 35. obljetnice izlaska prve igre u serijalu "Metal Gear", a u prvoj je epizodi objasnio kako je osmislio cijeli serijal te hvaljeni naslov "Metal Gear Solid" koji je 1998. godine izašao na igraćoj konzoli PlayStation.

Japanac je u podcastu otkrio da mu se pucačine koje su izlazile krajem 1980-ih godina nisu sviđale jer se nije znalo zašto se suprot...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 18:10