ZAGREB - U jednoj sceni filma “Abendland” (Zapad), redatelj Nikolaus Geyrhalter vodi nas kamerom u krematorij jednog europskog velegrada. Prizor ne nalikuje nimalo onom koji poznaju oni koji su pohodili zagrebački krematorij. Rodbina i cvijeće? Nula bodova.
Umjesto toga, indiferentni radnik automatiziranom dizalicom lijesove unosi u peć, kao po tekućoj traci, a na drugoj strani radnik urne slaže na beskrajnu policu, nalik onoj u supermarketu. I smrt - ono ponajviše individualno - industrijalizirana je na tekućoj traci.
Perfektan uvod
Ovaj prizor iz dokumentarnog remek-djela “Abendland” perfektan je uvod u djelo Nikolausa Geyrhaltera, austrijskog mlađahnog genija dokumentarizma čiju retrospektivu prikazuje splitski Internacionalni festival novog filma. Stilski ledeno rigorozn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....