PIŠE NENAD POLIMAC

KRITIČAR JUTARNJEG PRVI JE GLEDAO NOVOG BONDA Povratak izvorima junaka s najviše karizme u posljednjih pola stoljeća

Nezadrživo se juri svijetom, meksičku žegu zamjenjuje rafinirani Rim, evo nas zatim u snijegom zametenoj Švicarskoj, pa u vlaku koji putuje Afrikom, da bismo se našli u skrivenom pogonu SPECTRE-a
Nezadrživo se juri svijetom, meksičku žegu zamjenjuje rafinirani Rim, evo nas zatim u snijegom zametenoj Švicarskoj, pa u vlaku koji putuje Afrikom, da bismo se našli u skrivenom pogonu SPECTRE-a

U uvodnim scenama serijala o tajnom agentu 007 bilo je svega, pa čak i lažnih Bondova koje se potom nemilosrdno likvidiralo, no prvi put nam se junak najdugovječnije franšize u povijesti kinematografije predstavio pod maskom. Dan je mrtvih u Mexico Cityju, običaj je da se svi prerušavaju, to je neka vrsta darkerskog karnevala, ni James Bond u tom pogledu nije iznimka, elegantan kao i uvijek on krijući lice hita prema nekom hotelu s tamnokosom ljepoticom na strastveni provod. Ili bar tako izgleda. Čim su ušli u sobu, zamoli pratilju da se malo strpi, izlazi na balkon sa snajperom i sprema se likvidirati tipa u zgradi nasuprot.

U rusvaju koji nakon toga nastaje najznakovitije je da je franšiza definitivno zakoračila u suvremenu kinematografiju kojom dominiraju kompjutorski efekti....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 08:45