SPLIT, ZAGREB - Zahvaljujući širenju multipleksa, sredinom ovog desetljeća hrvatski se repertoar počeo bitno poboljšavati u odnosu na strašno stanje devedesetih, ponajprije zato što je veći broj ekrana omogućavao da se i neholivudski film ugura u neki kut.
Nažalost, 2009. je pokazala da su pozitivne stečevine tog procesa potrošene.
Monopol jedne firme
Multipleks mreža se, doduše, i dalje širi, ali ona je sada gotovo potpuno pod nadzorom jedne firme (Cine Star), monopolistička i prilično zatvorena, pa distributeri art-filma postaju postupno osuđeni na tri grada i tri dvorane: zagrebačku Europu, riječku Croatiju i splitska Zlatna vrata.
U toj situaciji, ne treba čuditi da niz važnih filmova u ovom času leži u distributerskim lagerima, a u kinima nije prikazan ni jedan od t...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....