Tijekom devedesetih u Americi se slušao MTV, čitali su se teen časopisi, društveni život se odvijao u šoping centrima i "furao se" Abercrombie & Fitch.
Visoko seksualizirane crno-bijele fotografije golih, isklesanih mladića i lijepih, vitkih djevojaka u prirodnom okruženju bile su njihov brend. Oni nisu prodavali odjeću, već aspiracije. Savršenu sliku američke mladeži. Bili su, kažu sugovornici Netflixovog dokumentarca, fantazija mlade osobe i svojevrsni simbol pripadanja "kul" grupi.
Estetika fotografa Brucea Webera i vizija kalifornijskog dečka Mikea Jeffriesa stvorile su formulu koja je, kažu u dokumentarcu "Seksi bijelac: Uspon i pad Abercrombie & Fitcha", bila kombinacija seksepila Calvina Kleina i šminkerstva Ralpha Laurena; dovoljno pristupačna da joj mladi Amerika...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....