Novi hrvatski film “Nije sve u lovi” zaintrigirao je u prvom vikendu prikazivanja samo 366 gledatelja. Nema razloga za kuknjavu, nije to najgori rezultat posljednjih godina (“Fleke” su ih, recimo, privukle samo 100), a osim toga - za usporedbu - istodobno su rumunjski film “Pozu djeteta”, pobjednika ovogodišnjeg berlinskog festivala, vidjela 237 gledatelja.
Nije to, dakako, utješno, jer naš je film imao solidnu reklamu, mediji su ga dobro pratili, ali publika je nekako naslutila da se zbog nečeg takvog ne isplati otići u kino i platiti trideset i nešto više kuna.
I u tome je zapravo problem. Hiperprodukcija hrvatske kinematografije u posljednje vrijeme budi posvuda entuzijazam, međutim, dio tih filmova ne pronađe ni distributera, a kada im to i uspije, znatan dio njih m...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....