Tijekom posljednjih dvadesetak godina, redatelj Wes Anderson izdubio je sebi nišu najotkačenijeg i najneobičnijeg holivudskog postmodernista.
Ovaj teksaški redatelj već dvadesetak godina radi filmove koje je teško svrstati: napola za djecu, napola za odrasle, katkad animirani, ali uvijek stilizirani, Andersonovi filmovi smjesa su pustolovnog, najčešće trivijalnog zapleta, te vizualnog eseja u kojem nas odvodi u neki neočekivani zakutak globalne kulture.
Njegovi najpoznatiji filmovi uvijek su ujedno i citatna posveta - jedan put Jacquesu Cousteau, drugi put Brittenu, treći put postkomunističkoj Srednjoj Europi. Stvarna tema Andersonovih filmova izvire iz vizualnog i zvučnog te iz minuciozne mreže citatnih posveta, dosjetki i gegova koji njegove bolje filmove čine silno zabavnima...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....