NABADAJU U KLOMPAMA

Ovako inačica popularne HRT-ove emisije izgleda u Nizozemskoj: smisao im je života da zarade više od susjeda

Mirko Fodor

 Darko Tomas/
Još malo i morat će valjda početi ponavljati goste u ‘Volim Hrvatsku‘, jer svi koji pjevaju, glume, plešu i sviraju, mladi, srednji i najstariji, već su barem jednom bili dio ekipe jednog od braće Navojec
Još malo i morat će valjda početi ponavljati goste u ‘Volim Hrvatsku‘, jer svi koji pjevaju, glume, plešu i sviraju, mladi, srednji i najstariji, već su barem jednom bili dio ekipe jednog od braće Navojec

Volim Nizozemsku, odnosno "Ik hou van Holland", naziv je franšize iz 2008. koju su nizozemski poduzetnici prodali zasad u 33 države svijeta. Najbolje se primila u malim državama: "Milujem Slovensko" emitira se u Slovačkoj, "Mame radi Česko" emitira se u Češkoj, a u Mađarskoj se zove "Magjarorsag, szeretlek". U nas, dakako, "Volim Hrvatsku".

Poduzetni dakle Nizozemci, a autor je John de Mol, isti onaj koji je smislio format "Big Brother", a i "The Voice", prodali su emisiju čak i u Kinu. Ali ondje je brzo propala, u roku od tri godine. U Francuskoj se emitirala samo jednu sezonu, u Italiji isto, u Španjolskoj pak samo dva mjeseca, a u Njemačkoj jedan mjesec. Brže je propala jedino u Nigeriji i Južnoj Africi - odmah. Ukratko, što je država manja i rekli bismo bliža Beču, raste vjer...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 05:05