Volim Nizozemsku, odnosno "Ik hou van Holland", naziv je franšize iz 2008. koju su nizozemski poduzetnici prodali zasad u 33 države svijeta. Najbolje se primila u malim državama: "Milujem Slovensko" emitira se u Slovačkoj, "Mame radi Česko" emitira se u Češkoj, a u Mađarskoj se zove "Magjarorsag, szeretlek". U nas, dakako, "Volim Hrvatsku".
Poduzetni dakle Nizozemci, a autor je John de Mol, isti onaj koji je smislio format "Big Brother", a i "The Voice", prodali su emisiju čak i u Kinu. Ali ondje je brzo propala, u roku od tri godine. U Francuskoj se emitirala samo jednu sezonu, u Italiji isto, u Španjolskoj pak samo dva mjeseca, a u Njemačkoj jedan mjesec. Brže je propala jedino u Nigeriji i Južnoj Africi - odmah. Ukratko, što je država manja i rekli bismo bliža Beču, raste vjer...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....