'ROCKETMAN'

PRVI SMO POGLEDALI FILM O ELTONU JOHNU Kako je alkoholičar s Edipovim kompleksom i apsolutnim sluhom postao zvijezda

Film prati tih prvih 30 godina Johnova života, ostavljajući nas s odjavnom špicom puno prije onog trenutka kad će John - ostarjeli narkoman i gej - u Westminsterskoj katedrali za princezu Dianu otpjevati “Candle in the Wind”
Film prati tih prvih 30 godina Johnova života, ostavljajući nas s odjavnom špicom puno prije onog trenutka kad će John - ostarjeli narkoman i gej - u Westminsterskoj katedrali za princezu Dianu otpjevati “Candle in the Wind”

Muzička biografija kao filmski žanr ima u sebi ugrađen problem s kojim se kronično muči. Da bi, naime, filmska muzička biografija imala smisla, u filmu se mora čuti muzika. Za tu muziku netko ima autorska prava. A taj netko ili neki u pravilu su oni kojima bi se taj film trebao baviti.

Biografski film o piscu možete napraviti a da u načelu ne trebate copyright na njegova djela. Film o slikaru malo je teže napraviti a da ne pokažete ni jednu sliku, premda je Lech Majewski to pokušao s Basquiatom. Za biografski film o muzičaru ili muzičarima vam, međutim, kao neizbježni i nenadomjestivi začin treba njihova muzika. Samim tim, čovjek ili ljudi koji su tema muzičkog filma su ujedno i ljudi o kojima ovisi hoće li on biti snimljen. To znači da taj film on ili oni potpuno kontroliraj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 17:47