INTERVJU

Scenaristi Horizon Forbidden Westa za Jutarnji: Htjeli smo produbiti odnose Aloy i prijatelja

Ratnica Aloy, glavna junakinja igre ”Horizon Forbidden West”

 Guerilla Games/Playstation/Sony
‘Najvažniji aspekt razvoja priče je bliska koordinacija s dizajnerima igre i raznim umjetnicima koji na njoj rade‘, rekao je Ben McCaw
‘Najvažniji aspekt razvoja priče je bliska koordinacija s dizajnerima igre i raznim umjetnicima koji na njoj rade‘, rekao je Ben McCaw

Pored inventivnih igraćih mehanika, jedan od najvećih aduta videoigre "Horizon Forbidden West" je njezina kompleksna, ali u svojoj suštini intimna priča. Ratnica Aloy, glavna junakinja igre, priču započinje kao žena s iznimno teškim zadatkom - mora ponovno spasiti svijet.

Naime, biljke su oboljele od tajanstvene opasne bolesti i hrane više baš i nema. Istovremeno, Aloy će se naći usred političkog sukoba plemena koja sukobe naoko više vole rješavati ratom, a manje pregovorima. Da bi stvar bila kompleksnija, odgovore koje Aloy traži, a koji bi joj trebali pomoći da izliječi biljke, nalaze se na teritoriju koji kontroliraju spomenuta plemena - Zabranjenom zapadu.

O igri "Horizon Forbidden West" studija Guerilla Games i njezinoj priči, te pisanju priča za videoigre popričali...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 06:47