Globalni fenomen

Snima se dugometražni crtić o najpopularnijoj plišanoj igrački na svijetu

Labubu je dizajnirao hongkonški dizajner Kasing Lung a prodaje ga kineska tvrtka Pop Mart

 Nexpher Images, Nexpher Images Limited/alamy/profimedia/Nexpher Images, Nexpher Images Limited/alamy/profimedia
Sony Pictures otkupio je prava za ekranizaciju kineskog brenda Labubu, s mogućnošću da projekt preraste u franšizu
Sony Pictures otkupio je prava za ekranizaciju kineskog brenda Labubu, s mogućnošću da projekt preraste u franšizu

Svjetski fenomen plišane igračke Labubu, koju je dizajnirao hongkonški dizajner Kasing Lung i koju prodaje kineska tvrtka Pop Mart, uskoro će se pojaviti na filmskom platnu. Naime, kako javljaju američki mediji, Sony Pictures otkupio je prava za ekranizaciju tog kineskog brenda i pokrenuo razvoj dugometražnog filma, s mogućnošću da projekt preraste u franšizu. Sony Pictures se odlučio za tu akviziciju nakon što su popularne kolekcionarske figurice tokom protekle godine postale globalno popularne. Film je još u ranoj fazi i još nema glumačku postavu kao ni producentski tim.

image

Labubu se pojavio na tržištu 2015., ali je eksploziju popularnosti doživio tek ove godine

Costfoto/ddp Usa/profimedia/Costfoto/ddp Usa/profimedia

Igračka Labubu inače pojavila se na tržištu 2015. godine, ali su male plišane figurice s prepoznatljivim očnjacima doživjele eksploziju popularnosti tek nedavno. Tome su pridonijele i preporuke celebrityja, posebno iz svijetu K-popa: primjerice, pjevačica Lisa iz grupe Blackpink izjavila je da je igračka Labubu "njena beba". Također, igrač NBA-a Dillon Brooks uočen je nedavno kako nosi Labubu na lančiću pri dolasku na jednu utakmicu play-offa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 09:06