Gledanost je nešto što se ne postavlja kao problem kada je u pitanju HRT 3, objašnjava Dean Šoša, v.d. glavnog urednika Hrvatske televizije. “To je kao kad bi škole počele razmišljati o tome da ukinu matematiku, jer su učenicima puno draže videoigre.
Nama je najvažnija kvaliteta programa, kojom ćemo privući publiku koja je prestala gledati televiziju, jer su je iznervirali agresivno komercijalni sadržaji. Kakva će biti gledanost ovoga što ćemo narednih tjedana i mjeseci podastrijeti pred javnost, to ne bi mogao predvidjeti ni Nostradamus”.
Izazovni sadržaji iza 22
Neopterećivanje gledanošću ima i dodatni razlog. Svi troškovi HRT 3 - od nadoknade odašiljačima, tehničkog uigravanja i cijene programa - pokriveni su budžetom HRT-a, tako da gledatelj koji plaća pretplatu z...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....