VITTORIO STORARO

Stil sam razvio proučavajući Magrittea i hrvatske naivce

 Tomislav Krišto / CROPIX
Legendarni talijanski direktor fotografije obišao je Muzej naivne umjetnosti kako bi pogledao radove Generalića, Kovačića i Rabuzina koji su mu bili nadahnuće za brojne filmove koje je snimio s nekim od najvećih redatelja današnjice poput Bertoluccija, Coppole ili Alllena
Legendarni talijanski direktor fotografije obišao je Muzej naivne umjetnosti kako bi pogledao radove Generalića, Kovačića i Rabuzina koji su mu bili nadahnuće za brojne filmove koje je snimio s nekim od najvećih redatelja današnjice poput Bertoluccija, Coppole ili Alllena

Nimalo slučajno da je slavni direktor fotografije Vittorio Storaro, trostruki dobitnik Oscara za filmove “Apokalipsa danas”, “Crveni” i “Posljednji kineski car”, u svom zagrebačkom programu obavezno zahtijevao posjet Hrvatskom muzeju naivne umjetnosti na početku Ćirilometodske ulice.

Došao je kako bi odao hommage svom prijatelju Bernardu Bertolucciju (umro je u studenom prošle godine), u čiju je počast te večeri prikazan njihov film “Konformist” iz 1970. u kinu Europa, no Muzej nije htio zaobići. Zašto? Još dok je bio na početku karijere, čak i na Centro sperimentale di cinematografica (sa 18 godina bio je najmlađi student rimske akademije) uvjeravali su ga da je crno-bijela fotografija primjerena dramama, a filmovi u boji vesternima i mjuziklima, no njemu to nije štima...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:48