ZAGREB FILM FESTIVAL

SUROVA STRANA ADOLESCENCIJE Dva filma s motivima hendikepa i bolesti, te junacima koji su neprilagođeni i osamljeni nerdovi

 Foto: Promo
Dok je pobjednik Sundancea prpošna raskošna svaštara, Rosenbergov film primjer je čistog europskog realizma.
Dok je pobjednik Sundancea prpošna raskošna svaštara, Rosenbergov film primjer je čistog europskog realizma.

Glavni program ZFF-a u ponedjeljak je prikazao dva filma koji imaju puno zajedničkog. Oba se događaju u školi. Oba za junake imaju neprilagođene i osamljene nerdove. Oba uključuju teške motive poput hendikepa i bolesti. Oba se bave okrutnom, surovom stranom adolescencije.

No, unatoč svemu tome oba spomenuta filma pravi su mali populistički ziceri, filmovi koji isijavaju i toplinom i humorom. Prvi od ta dva filma je francuski “Le Nouveau” (Novi dječak) režisera Rudija Rosenberga. Drugi - pak - “Ja, Earl i umiruća”, film američkog režisera Alfonsa Gomez-Rejona.

Poigravanje stereotipima

“Ja, Earl i umiruća” stigao je pred zagrebačke gledatelje nakon što je prošle zime na Sundance festivalu ostavio rijedak uspjeh: u Park Cityju film je osvojio i nagradu žirija i nagradu pu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:54