ZAGREB - S Antom Babajom i filmom od samog početka ništa nije štimalo. Mentor mu je bio Branko Belan, kojem su se nakon dva cjelovečernja filma (“Koncert” i “Pod sumnjom”) vrata kinematografije zatvorila. Babaja ga je držao blistavim talentom, većina drugih gnjavatorom.
U sredini koja je preferirala samouke, Babaja je smatrao da režiju treba učiti od velikih uzora. Otišao je u Francusku i asistirao na nekoliko filmova, među ostalima i na “Ulici Estrapade” Jacquesa Beckera. Kada se vratio u Zagreb, u Jadran filmu dali su mu nekoliko jednostavnijih zadataka (dokumentarac “Jedan dan na Rijeci” iz 1955. mu je prvijenac), ali ništa teže.
Samo ‘laki’ komadi
Iako je trebao položiti veliki ispit filmom “Svoga tela gospodar” (o svemu se već dogovorio s Brankom Gavell...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....