Među novinama koje je nedavno uveo Hrvatski audiovizualni centar su mikrobudžetni filmovi, jeftina ostvarenja na koja se troši tek djelić sredstava inače namijenjenih dugim projektima. A opet, to baš i nije novina, jer ju je na prijelazu 70-ih u 80-e uveo Nenad Pata, glavni urednik filmske redakcije Televizije Zagreb.
Sve je počelo s „Ritmom zločina“ Zorana Tadića, koji je trebao biti emitiran u sklopu popularne filmske emisije „3,2,1…kreni“, tek da se pokaže gledateljima kako nastaje film, sve to skupa bila je redateljeva ideja, ali joj je Pata dao programsku okosnicu i progurao je kod svojih šefova. Najjednostavnije je bilo pretvoriti tv drame i serije u duge filmove, tako da je Branko Ivanda doradio svoj tv film „Nokturno“ u „Noć poslije smrti“, a Berisla...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....