Prije točno pola stoljeća Pulski festival je potresalo odmjeravanje snaga između Veljka Bulajića i tadašnjeg direktora Dejana Kosanovića: redatelj je htio da se njegov novi film “Skopje 63.”, cjelovečernji dokumentarac o strašnom potresu koji je zadesio makedonsku metropolu, prikaže u Areni, a Kosanović je bio protiv, tvrdeći da pravila jasno pokazuju da se samo igrani filmovi smiju natjecati na festivalu.
Kosanovićev je stav prevagnuo i “Skopje 63.” moralo je potražiti druge “lansirne platforme”, a imao ih je dovoljno.
Nesadržajne vožnje
Danas opreka igranog i dokumentarnog više nikoga ne zanima, “Fahrenheit 9/11” Michaela Moorea pobijedio je u Cannesu, “Sacro GRA” Gianfranca Rosija u Veneciji, pa su tako “Baršunasti teroristi” Pétera Kerekesa, Iv...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....