ZAGREB - Kad je u svibnju 2009. u Cannesu Lars Von Trier prvi put prikazao „Antikrista“, činilo se kao da je netko šutnuo u osinje gnijezdo. Na tiskovnoj projekciji film je bio izviždan, prizorima životinja koje govore publika se smijala, britanski „Sun“ opisao je film kao “najopsceniji u povijesti“, a Von Triera su napali i crkva i feministice. Danski režiser, utemeljitelj Dogme i negdašnji ljubimac kritike premetnuo se u očima iste te kritike u neomiljenog razmetljivca, ženomrsca, trgovca najjeftinijim šokovima.
Što to ima u „Antikristu“ što je skrivilo da nekadašnji art-filmski idol padne u muklu nemilost? Naizgled, ništa naročito. Jer, u svojoj osnovi Von Trierov je zapravo jednostavan i žanrovski ortodoksni horor. Junaci filma su On (Willem Dafoe) i Ona (Charl...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....