Kad je 2015. crnogorski filmski kritičar Aleksandar Bečanović objavio svoj pozamašni, impresivni “Leksikon filmskih redatelja”, prvi režiser koji se u leksikonu našao po abecednom redu bio je francuski redatelj horora Alexandre Aja. Aja je ujedno bio i jedan od najmlađih redatelja u Bečanovićevoj enciklopediji, u kojoj je mjesto dijelio s nijemim klasicima i velikanima klasičnog Hollywooda.
Aja je tu reputaciju izgradio ponajprije svojim prvim filmom “Haute tension” (2003) koji je brzo stekao kultni status. Nakon tog filma, premjestio se u anglosaksonsku kinematografiju gdje je snimio za redom tri remakea - među ostalim, Wesa Cravena, jednog korejskog horora i pulp-ludorije “Pirane”. Te filmove su kritika i fanovi do neke mjere voljeli. No, činjenica je bila da se Aja ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....