MALIJSKA VEZA

ALEKSANDAR DRAGAŠ O NOVOM ALBUMU Acid-jazz mi je išao na jetra, ali St. Germain je nešto drugo

Na svoje bi mogli doći poklonici Tinariwena, klana Diabate, obitelji Toureovih, Bombina, Tamikresta i drugih zapadnoafričkih glazbenika, no najuputnije je da i jedni i drugi dođu 7. studenoga u Tvornicu kulture pa uživo provjere kako i kakve to glazbene svjetove spajaju Ludovic Navarre i njegovih petnaestak glazbenika
Na svoje bi mogli doći poklonici Tinariwena, klana Diabate, obitelji Toureovih, Bombina, Tamikresta i drugih zapadnoafričkih glazbenika, no najuputnije je da i jedni i drugi dođu 7. studenoga u Tvornicu kulture pa uživo provjere kako i kakve to glazbene svjetove spajaju Ludovic Navarre i njegovih petnaestak glazbenika

Ako mi je u glazbenom životu Zagreba druge polovine 90-ih nešto išlo na jetra, onda su to bili acid-jazz i “lagano, lagano” đir u Aquariusu. Bilo je u to doba mnogo većeg glazbenog smeća, no tipična zagrebačka snobovština s uzdizanjem na pijedestal nečega tako blijedog i kilavog mogla me više iživcirati nego estradizacija tamburice. Malo od toga je izdržalo sud vremena i ostalo vrijedno spomena. Posebice kad su posrijedi acid-jazz izvođači iz Velike Britanije, čiji su mediji smatrali da su u jazzu napokon vratili “rezanu lopticu” Amerikancima. Realno, nisu uzvratili ništa jer acid-jazz kao loše smućkani koktel soula, funka i disca s tek prstohvatom jazza pretežito je bio i ostao glazba za ljude koji bi htjeli slušati jazz, ali za to nemaju koncentracije.

No, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 13:41