Za one koji ostaju, nikad nije pravo vrijeme, ali činjenica je da je Vlada Divljan otišao u jeku najveće rasprave o Novom valu, 80-ima i (jugo)nostalgiji posljednjih desetak godina u Hrvatskoj. Priču je naravno raspirio “Crno-bijeli svijet”, ali i da nije, kad-tad bi opet došla na tapet. A razlozi zbog kojih se Novi val ciklički neprestano vraća ili nas pak nikada i ne napušta vrlo su jednostavni - po skromnom sudu autora ovih redaka - u bivšoj državi nikada prije i nikada poslije nije se dogodila ni približna eksplozija kreativnosti kao na prelasku iz 70-ih u 80-e, bar ne u pop i/ili rock glazbi. O širem i užem društvenom kontekstu neka pišu društveni kroničari, ali tih godinu-dvije u kojima su se dogodili debi albumi Azre, Idola, Filma, Prljavog kazališta i Šarlo Akrobate (a da se ne...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....