KONCERTNI ALBUM

Antologijske pjesme s Divljanova posljednjeg nastupa pred zagrebačkom publikom

 Srđan Vrančić / CROPIX
Violončelo, human beatbox, harmonika i ukulele Ljetno kino banda apdejtali su antologijske klasike Idola i odveli ih na neko sasvim drugo mjesto, ne oduzevši im pritom ni grama originalnog šarma
Violončelo, human beatbox, harmonika i ukulele Ljetno kino banda apdejtali su antologijske klasike Idola i odveli ih na neko sasvim drugo mjesto, ne oduzevši im pritom ni grama originalnog šarma

Za one koji ostaju, nikad nije pravo vrijeme, ali činjenica je da je Vlada Divljan otišao u jeku najveće rasprave o Novom valu, 80-ima i (jugo)nostalgiji posljednjih desetak godina u Hrvatskoj. Priču je naravno raspirio “Crno-bijeli svijet”, ali i da nije, kad-tad bi opet došla na tapet. A razlozi zbog kojih se Novi val ciklički neprestano vraća ili nas pak nikada i ne napušta vrlo su jednostavni - po skromnom sudu autora ovih redaka - u bivšoj državi nikada prije i nikada poslije nije se dogodila ni približna eksplozija kreativnosti kao na prelasku iz 70-ih u 80-e, bar ne u pop i/ili rock glazbi. O širem i užem društvenom kontekstu neka pišu društveni kroničari, ali tih godinu-dvije u kojima su se dogodili debi albumi Azre, Idola, Filma, Prljavog kazališta i Šarlo Akrobate (a da se ne...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 04:59