PIŠE ALEKSANDAR DRAGAŠ

BORGHESIA U MOČVARI Bilo je kao dagledamo siromašniju sestricu Laibacha

 Mladen Pobi / Cropix
Poučno se bilo u Močvari podsjetiti zbog čega je Borghesia u 80-ima bila radikalna, avangardna i ispred ili barem u duhu svog vremena
Poučno se bilo u Močvari podsjetiti zbog čega je Borghesia u 80-ima bila radikalna, avangardna i ispred ili barem u duhu svog vremena

Posljednji put kad je ljubljanska Borghesia nastupila u Zagrebu vjerojatno je na snazi još bio socijalizam ili još nismo bili skužili kakav je kapitalizam. S obzirom na tako dugo izbivanje s ovdašnjih koncertnih pozornica, koncert Borghesije u Močvari, bez obzira na solidnost povratničkog prošlogodišnjeg albuma “And A man Created God”, bio je poput svojevrsne arheološke electronic music lekcije.

Borghesia je u 80-ima otvoreno koketirala s gay-kulturom što je tada vlastima, vjerojatno i dijelu medija i publike, bilo samo po sebi sumnjivo, a glazbeni sklop Alda Ivančiča i Darija Seravala smatrao se snažnim slovenskim doprinosom tzv. electro-body sceni koju su s Borghesijom tvorili Cabaret Voltaire, Throbbing Gristle, Front 242, D.A.F., Nitzer Ebb, Skinny Puppy, Ministry, Re...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 14:03