Nema tome dugo kad sam ponukana pandemijskim selidbama naših glazbenika pisala o funkcioniranju glazbe u bilo kojem prostoru. Glavno je da se svira i da ima onih kojima se još hoće ići na koncerte! Ipak, iskustvo ponekad neočekivano demantira a željeni dojam pretvara u vlastitu suprotnost. Desilo se to (barem meni) uz znameniti početak skladbe " Popodne jednoga fauna" Claudea Debussyja u Tvornici kulture 19. ožujka. Gotovo sablasno zvučala mi je arabeska flaute/ frule rimskoga mitološkog bića Mallarmeove simbolističke poeme, ni malo arkadijski u okrutnoj tvorničkoj inscenaciji koja inače posve neutralno a ponekad i moćno okružuje glazbu. I premda je izvedba Zagrebačkih filharmoničara, flautistice Ane Batinica i dirigenta Tomislava Fačinija bila uredno korektna, ipak j...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....