LUDA GLEDANOST

Eurosong je ove godine srušio sve rekorde: Najviše su ga pratili mladi, a evo koje su države najveći fanovi

Hrvatska predstavnica Mia Dimšić na prvoj polufinalnoj večeri Eurosonga

 Fp/Profimedia/
Ovogodišnji sponzor Eurosonga je bio i TikTok, pa je putem službenog kanala na TikTok-u događaj pratilo 3,3 milijuna gledatelja
Ovogodišnji sponzor Eurosonga je bio i TikTok, pa je putem službenog kanala na TikTok-u događaj pratilo 3,3 milijuna gledatelja

Napokon su stigli podaci o gledanosti Eurosonga. Najpopularniji televizijsko-glazbeni spektakl u Europi sredinom svibnja pratilo je 161 milijuna ljudi u 34 zemlje što je prosječni rast od sedam milijuna godišnje, kažu iz European Broadcasting Uniona.

Prosječni udjel u gledanosti iznosio je 43,3 posto. Zanimljivo je da je Eurosong posebno popularan među mlađom populacijom, pa je u ciljnoj skupini staroj od petnaest do dvadeset i četiri godine udio gledanosti ovog showa iznosio čak 56,2 posto što je za tri posto više nego prošle godine.

Eurosong, koji je završio pobjedom Kalush Orchestra, najgledaniji je bio u zemlji domaćinu, Italiji, gdje je festival pratilo 50 posto ljudi više nego lani. No, nije to ništa prema interesu gledatelja na Islandu, gdje je Eurosong gledalo nevjeroj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:49