Piše J. Martinčević

Glazbena kritičarka odgovara Beškeru: Dragi Ino, divim se tvom poznavanju glazbene scene, no...

Aida,  Sydney

 Brandon Voight/Backgrid/Backgrid Usa/Profimedia
Nema tome dugo, u sezoni 2017./2018. u Firenzi su obrnuli "Carmen". Nije Don Jose zaklao nju, nego je ona upucala njega!
Nema tome dugo, u sezoni 2017./2018. u Firenzi su obrnuli "Carmen". Nije Don Jose zaklao nju, nego je ona upucala njega!

Odgovor Jagode Martinčević na tekst ‘Orašar‘ je kvaran? A što je tek onda s operama?

Sitna replika dragom Ini Beškeru

Dragi Ino,

kao i uvijek divim se tvojem poznavanju glazbene scene. O operi, bogme, znaš više od mene iako sam ja nešto starija! I opet me je zadivilo tvoje enciklopedističko znanje u tekstu o rasističkim i inim svinjarijama oko nedužnog "Orašara" u kojem plešu Arapi i Kinezi u srcu multi-kulti Europe. Sve do nedavno nisu nikom smetali, niti je tko mislio da im se davno mrtvi autori rugaju. Dakako, kao što kažeš, u glazbi nema rasizma, ali u operi oduvijek ima kojekakvih besmislica, štoviše, žene su često u nemilom položaju u odnosu na očeve, muževe, ljubavnike... Ne bih se baš složila s primjerom iz Begovićeva libreta za Gotovčeva "Eru", no kako mi nije nakana pole...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:37