KOMENTAR ALEKSANDRA DRAGAŠA

GLAZBENI KRITIČAR JUTARNJEG ANALIZIRA DORU Damir Kedžo pošteno je odradio svoje, ali na Eurosongu bi bolje prošla jedna druga pjevačica

Mia Negovetić, Aklea Neon, Damir Kedžo
 Matija Djanjesic / CROPIX
Pobjeda je mladoj pjevačici izmakla zbog “nesretne” kombinacije prvog mjesta po izboru žirija te drugog po, presudnim, glasovima publike
Pobjeda je mladoj pjevačici izmakla zbog “nesretne” kombinacije prvog mjesta po izboru žirija te drugog po, presudnim, glasovima publike

Za početak, bacimo u koš sve one pjesme koje sam zaboravio čim im je završio zadnji takt, a takvih je bilo barem deset, ako ne i dvanaest od šesnaest. Među njima je bilo nemuštih i konfuznih, staromodnih i jalovih, a ponajviše dosadnih čija se dužina od tri minute činila barem pet puta dužom. Poput žvakaće gume koja se na užarenom asfaltu još metrima vuče za potplatom tenisica.

No, i spram njih je prošlogodišnji “Heroj” Roka s potpisom Houdeka, kojem nije jasna ni Amira Medunjanin, bio i ostao grozan kič. Nešto bolja je bila njegova nova skladba za Roka, izvedena u popratnom programu, ako pod “boljim” smatrate skladbu u stilu “Gibonnija za siromašne”.

Pjesme za talente

Dakle, veći dio autora i pjevača Doru koriste tek za vlastitu promociju na “domaćem te...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 02:08