KORIZMENI KONCERT

KRAKOVSKA FILHARMONIJA Stilski otmjeno, ali i nedovršeno sugestivno

Michal Dworzynski predstavio je odgojen i kompaktan ton, s pomalo štreberskim inzistiranjem na poznavanju klasičnog stila
Michal Dworzynski predstavio je odgojen i kompaktan ton, s pomalo štreberskim inzistiranjem na poznavanju klasičnog stila

Veliki tjedan u glazbenom se životu koristi za malu poplavu korizmenih koncerata jer je literatura doista obilata.

Haydn, i samo Haydn, bio je tema posljednjeg koncerta u Bijelom ciklusu Zagrebačke filharmonije kada su po dobrom godišnjem običaju u ciklusu bili i gosti. Ovaj je put je to bila Krakovska filharmonija, odnosno jedan njezin dio - Komorni orkestar.

44. Žalobna simfonija

Kako je koncert bio u Velikom tjednu, i program je bio sastavljen od prigodnih Haydnovih djela. Napokon su se i takvi koncerti unatrag nekoliko godina počeli zvati korizmenima, a ne uskrsnima kao u nadobudnim devedesetim. U prvom dijelu večeri je bila Haydnova 44. simfonija u e-molu, zvana Žalobna. Drugi je bio posvećen djelu Sedam posljednjih riječi Kristovih. Također, ni dirigent Michal Dworzynski n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 17:13