Dialogos, jedan od ansambala specijaliziranih za srednjevjekovnu glazbu, u subotu, 12. srpnja, pod vodstvom Katarine Livljanić, prvi će put predstaviti hrvatskoj javnosti svoju novu produkciju „Arijadna“. Predstavu je režirao svestrani umjetnik (književnik, redatelj, umjetnički voditelj i savjetnik brojnih međunarodnih projekata) Oliver Lexa. Osim Katarine Livljanić, zadarskoj publici će se predstaviti i međunarodni ansambl sastavljen od proslavljenih glazbenika. Nastupit će pjevač Pino de Vitorio, Albrecht Maurer (alt violina), Norbert Rodenkirchen, (flauta) i Bor Zuljan, (lutnja).
Predstava se zasniva na srednjevjekovnim izvorima interpretacije drevnog antičkog mita o Arijadni, kćer Minosa, kralja Krete i njezinog odnosa s atenskim herojem Tezejom u borbi protiv Minotaura.
Katarina Livljanić, pjevačica je i muzikologinja te međunarodna specijalistica za srednjovjekovnu glazbu. Dugogodišnja je suradnica „Glazbenih večeri u Sv. Donatu“, ne samo kao interpretkinja, već i kao umjetnička voditeljica zadužena za ranu glazbu. Rođena je na jadranskoj obali u Hrvatskoj, odlučila je postati izvođačica srednjovjekovne glazbe u vrlo ranoj mladosti. Prije nego što se preselila u Francusku na studij glasa i muzikologije, usavršavala se na zagrebačkom Glazbenoj akademiji. 1997 je osnovala vokalni ansambl Dialogos koji se bavi srednjovjekovnim napjevom i liturgijskim teatrom glagoljaške tradicije.
U suradnji s Olivierom Lexom, koji je režiser, te koscenarist predstave, kao i brojnim međunarodnim umjetnicima koji čine ansambl Dialogos, stvorila je novo glazbeno scensko djelo koje se istovremeno oslanja na antičku mitologiju, srednjevjekovno iščitavanje i reinterpretacije.
„ Naša Arijadna nije artefakt iz davnina, upravo kao što ni mitovi nisu relikvije prošlosti. Oni - zauvijek - govore o sadašnjosti. Oni su dokaz da život nije dovoljan, i da je čovjek uistinu živ tek nekoliko sati vlastita života“, kaže Livljanić.
Kako doznajemo, Dialogos istražuje naš odnos prema vlastitim glazbenim korijenima. Od 1997. godine ansambl okuplja pjevače i instrumentaliste iz različitih sredina i zemalja kako bi oživjeli europsku usmenu i pisanu tradiciju, od srednjeg vijeka do danas. Kroz istraživanja Katarine Livljanić, Dialogosovi programi publici diljem svijeta omogućuju (ponovno) otkrivanje nepoznatih repertoara, s posebnim interesom za južnoslavenski svijet.
Dialogos je nastupao na najprestižnijim svjetskim festivalima i koncertnim dvoranama u Bostonu, Utrechtu, Vancouveru, Dubrovniku, Sydneyju, Lincoln Centeru, Metropolitan Museumu u New Yorku, Cité de la musique u Parizu, Folle Journée de Nantes...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....