PIŠE ALEKSANDAR DRAGAŠ

Samo se u 2010. na koncertima zaradilo 100 milijuna kuna

 Miščević/CROPIX
Ponuda glazbenih događaja u Areni Zagreb u skladu je s mainstream pop i rock zabavom za normalan građanski svijet jednog srednjo-europskog grada. Čak se i ja među takvom publikom osjećam dobro
Ponuda glazbenih događaja u Areni Zagreb u skladu je s mainstream pop i rock zabavom za normalan građanski svijet jednog srednjo-europskog grada. Čak se i ja među takvom publikom osjećam dobro

Realno, zbog isforsirane organizacije Svjetskog rukometnog prvenstva 2009. nove arene su Hrvatskoj trebale koliko i Eskimima hladnjače. Rentabilnost srodnih arena u Europi negdje je na 150 dana korištenja u godini, a već letimičan pregled događanja u 2011. godini pokazuje da je Arena Zagreb ispod toga. Sukladno očekivanjima, sportskih događaja u Areni bilo je malo.

Dostupno publici

Glavnu svrhu postojanja Arena Zagreb stoga ostvaruje kao mjesto održavanja velikih koncerata, a predstojeća koncertna živost u jesenskim mjesecima, uz dosad dobro posjećene koncerte u Areni, etablirala je Zagreb kao pouzdano koncertno središte jugoistoka Europe, dovoljno udaljeno od Münchena, Milana, Beča i koncertno nefrekventne Budimpešte, a opet dostupno publici iz manje Ljubljane, istočnijeg Beograda...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:17