Piše A. Dragaš

Stasala je kao pop-zvijezda, nije joj problem napuniti Arenu, a sad je radikalno obradila pjesme čiji fanovi neće baš biti zadovoljni

Premda je već bilo spajanja sevdaha s jazzom i bluesom, nitko ga nije toliko radikalno prometnuo u avangardnu glazbu kao Vesna Pisarović

 Nikola Brboleža/Cropix
Na novom albumu "poravna" Vesna sevdalinke odvodi u free jazz, a njezine interpretacije nisu melankolične koliko smo navikli
Na novom albumu "poravna" Vesna sevdalinke odvodi u free jazz, a njezine interpretacije nisu melankolične koliko smo navikli

Vesna Pisarović, i to ne samo po našim standardima, ima začudnu karijeru. Publika je pamti kao mladu, uspješnu i decentnu pop pjevačicu prve dekade ovog stoljeća, što je potvrdila i koncertom u zagrebačkoj Areni u travnju ove godine. No sve je to odbacila da bi 2006. godine otišla studirati jazz na Kraljevskom konzervatoriju u Haagu, potom magistrirati na londonskom Guildhallu te živjeti i u Berlinu, iz kojeg se 2012. godine javila albumom "With Suspicious Minds" s obradama hitova Elvisa Presleyja u vocal jazz stilu u kojem je snimila i album "Le Petite Standards" (2019.) s drugačijim jazz repertoarom. Između ta dva Vesna je objavila i album "Naša velika pjesmarica/The Great Yugoslav Songbook" (2016.) s jazz izvedbama šlagera, šansona, big band brojeva, latino skladbi i easy l...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 22:33